Tisdaag

Hejsan! Idag så har jag varit med Holam. Träffades tolv och gick till McDonalds och käka. Tog med läsken och gjorde nån konstig lek på vägen hem :) Man skulle se vem som kunde hälla ut mest läsk med sugröret =)
Lite skumt.. Sedan så spelade vi nåt av pappas bilspel med ratten och så, ganska roligt faktiskt. Jag vann typ 1-2 gånger och Holam vann asmkt, lite dåligt tkr jag. Men men vad kan man göra? Sedan så tröttnade vi på det så vi började spela nåt maffia spel som visade sig vara jätteroligt :D Man var liksom en gangster så skulle man göra värsta uppdragen med bomber och slåss och biljakter och hela paketet men det var roligt... Så kunde man köra på folk och så sno bilar och bli jagad av polisen, ganska töntigt men vem bryr sig liksom.
Vi ska inte gå på bio i morgon eftersom att PS I love you aldrig går på sf så det är ju ett litet problem. Men vi ska åka till stan och köpa födelsedagspresent till mamma (fyller år på fredag) och sen åka hem och köra maffiaspelet. Det blir nog bra så...


Skrivet av: Anonym

Hallå du vann ju typ alla gånger på bilspelet!! Men tack för att du skrev att det var jag som vann, då tror ju alla att jag e asbra på att spela tvspel
Ses snart!!

2008-03-27 @ 21:25:55
URL: http://www.thetastesofme.blogg.se

Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0