15 maj

Tjabba! Har precis käkat. I skolan så slapp vi utvärdering (YAAY) men vi var typ klara med allt så vi fick skriva en text om knektat och sen så körde vi pipstopp. Asså vi är seriöst beroende av det. Och på tal om ingenting så vet jag att min blogg e skittråkig för att jag har liksom noll bilder men snart så kmr nog min kamera som vi har beställt och då ska jag ta mer kort och vara lite mer aktiv på bloggen. Men asså det är bara att man inte har tid.
På gympan så hade vi forts. på friidrotten. Men vi hade bara höjdhopp kvar och det var lite besvikelse där. Vi trodde att vi hade hoppat typ 1.23 men sen så visade det sig att vi bara hade hoppat knappt en meter, och vi var ju så stolta!! Då kände man sig lite dum. Jag vet att jag hoppar på ett jätteskumt sätt; springer fram, stannat och tar ett högt skutt. Men det funkar ju!! Holam hoppar som James Bond (SERIÖST!!)
Sedan hade vi slöjd och alla vi fortsatte bara med våra kompisarmband.
Jaa, detta var min dag =)

Puss



Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0