Onsdag

Heej! Var en tråk, tråkig onsdag idag. Gick så himla segt!! Måste snart göra so läxan som är till på fredag, lärare har sagt att jag har skrivit för slarvigt (fast jag skrev typ mitt finaste) så jag måste nog lägga ner lite mer tid på läxan denna gång.
Ja juste, tänkte fråga en sak till er (mina typ 8 läsare =) Och det är bara folk som jag känner =P Men asså Holam klagade på att jag har för mkt naturbilder, tkr ni också det? Ska jag börja fota lite andra grejer i stället?

Dagen började med matte, fick bara fortsätta jobba i boken, måste också skaffa lite fler mått till rummet som vi håller på med. För 3 saker räcker tydligen inte.
Sedan engelska, bara prat hela lektionen. Fast man kan undvika det genom att krympa ihop på stolen och kolla ner i bordet och inte ha ögonkontakt med läraren. Brukar funka men nu så skulle vi prata i 15 minuter så jag fick säga lite. Fast med lite så menar jag "Good" och "jag vet inte" Hahha..
Sedan så var det no och vi var klara med med allt så vi körde pipstopp. omg vad jag suger på det, saknar Emma!! <33
Emma äger på det (stockholmsflicka.blogg.se)
Sedan så skulle vi köra pipstopp med hela klassen o jättemånga ville va med oss för att vi e bra på det, så Erik fick va med oss = Ragna, sandra, jag & holam. Vi fick pipstopp alla ggr för att alla skrev samtidigt o vi slängde oss på pappret. 
Sedan så var det svenska, skulle bara fortsätta med "boken om mig" och sedan so; kollade på film om häxor (sämsta skådespelare ever!!) och sedan så läsa lite. Fast vi hann inte läsa klart allt för det var ganska mkt man skulle läsa.
Sen gick jag hem o nu sitter jag här =)
Haha en rolig tjej på gården (värsta social) som skrek efter sin nya katt. Katten låg utanför mitt fönster så jag kollade ut. Hon började babbla på massa, jag ba: mmm.. aa... hmm. hehe..
Nu ska jag photoshopa lite och lägga in ett par bilder som jag tog på vägen hem. Lägger ut dom sen..

Puss!!


Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0