Tråkonsdag

Hello! Har precis ätit mellis. Skolan var tråkig som alla vanliga dagar men idag så var det extra tråkigt tycker jag. Men nu är det bara torsdag kvar som inte är så jobbigt och fredag som är supertråkiga lektioner men sen är det ju helg! WIHI! Jag har faktiskt inga planer i helgen, ganska ovanligt för att vara mig. Men på söndag så ska det bli superväder så då får man göra nåt kul - kalas (?)
Okej men nu ska jag dra...

Puss


Skrivet av: Gossip and fashion

trist med skola, håller med dig!

2008-05-07 @ 18:38:46
URL: http://ninablogg.blogg.se
Skrivet av: Sockan i Nacka

Är det verkligen bara tråkigt i skolan? Låter pessimistiskt. Du har ju flera år kvar där!

2008-05-08 @ 10:21:24

Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0